SamoylenkoIКерівник освітньої програми, Самойленко І.О.

кандидат економічних наук, доцент

Спеціальність 074«Публічне управління та адміністрування»

          Освітня програма підготовки бакалаврів розрахована на 4 роки за денною і на 4,5 роки за заочною (дистанційною) формою навчання (вартість контракту на навчання складає 12 000 грн. на рік за денною формою навчання та 4 800 грн. на рік). Програма забезпечує підготовку фахівців для роботи в організаціях (установах) публічної сфери, державного управління та місцевого самоврядування, що передбачає набуття професійних компетентностей для забезпечення подальшого особистісного розвитку та стратегічного розвитку суспільства, громади. Програма вчить лідерству й успішному публічному менеджменту.

          Особливість підготовки бакалавра полягає в вивченні блоків дисциплін, проходженні практик і стажувань за напрямами:

I. Публічна сфера та управління

II. Стратегічне управління

III. Публічна політика

IV. Право

V. Економіка публічної сфери

VI. Державна служба

VII. Міжнародне публічне управління та безпека

          Об’єктами професійної діяльності бакалавра з публічного адміністрування є:

  • Центральні та регіональні органи виконавчої влади
  • Органи місцевого самоврядування
  • Державні і муніципальні установи
  • Інститути громадського суспільства
  • Громадські об’єднання
  • Некомерційні організації
  • Міжнародні неурядові установи
  • Міждержавні органи та структури
  • Науково-освітні установи

         

          Випускники за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» з освітнім рівнем «бакалавр» можуть працювати на посадах:

          ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ: посади спеціалістів районних державних адміністрацій, їх управлінь і відділів.

      ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ: посади радників, консультантів секретаріатів районних у містах рад, спеціалістів виконавчих органів районних у містах, міських (міст районного значення) рад, спеціалістів виконавчих органів сільських, селищних рад.

      ЗАГАЛЬНИЙ ПЕРЕЛІК ПРОФЕСІЙ:

  • спеціаліст по державним закупівлям;
  • спеціаліст із зв’язків з громадськістю;
  • державний соціальний інспектор;
  • адміністративний помічник;
  • інспектор по кадрам;
  • організатор по персоналу;
  • секретар адміністративний;
  • секретар комітету організації (установи);
  • секретар органу самоорганізації населення;
  • референт з основної діяльності;
  • помічник керівника підприємства (установи, організації);
  • інструктор з організаційної роботи;
  • інспектор з основної діяльності;
  • інспектор з соціальних виплат;
  • інспектор з ліцензування.

ФАХІВЦІ

  • Помічник керівника державної (муніципальної) установи (організації) – на основі: "Референт з основної діяльності" (керівника державної установи, підприємства).
  • Інспектор з контролю за виконанням доручень в державних установах (організаціях) на основі інспектор з контролю за виконанням доручень.
  • Інспектор з кадрів в державних установах.
  • Фахівець з організації (напряму діяльності) державної установи - на основі: ФАХІВЕЦЬ (за галузевою ознакою).
  • Пр. фахівців із організації зв’язків із громадськістю, або з організації інформаційного забезпечення.
  • Організатор діловодства (державні установи).

        Особлива увага приділяється практичному навчанню студентів в межах виробничої та переддипломної практик, а також, завдяки міжнародній співпраці кафедри з європейськими університетами на основі кредитної мобільності студентів і викладачів.

         Більш детальну інформацію можна отримати на саєті кафедри менеджменту і адміністрування, а також за телефонами:

         Контактна інформація:

         тел.: роб. (057) 707-31-13;

         моб. 067-913-20-34 Новікова Марина Миколаївна, зав. кафедрою МіА.