Вітаємо Дарину Рудь, студентку 3 курсу групи МОМГ 2018-1, з успішним завершенням UGEN Challenge Marketing&Finance 2021 від провідних компаній світу, таких як Unilever, PepsiCo, METRO, Credit Agricole, BAT, ProCredit Bank, Coca-Cola, Philip Morris International та інших.⠀
5 днів вебінарів було присвячено таким темам:⠀
🔹 «Впровадження AGILE принципів в FMCG компаніях» від JTI⠀
🔹 «Інновації у відповідності з споживацькими трендами 2020+» від PepsiСо⠀
🔹 «Вибір професіонального шляху у сфері маркетингу: як зрозуміти, що ти хочеш, і як цього досягти» від МЕТРО Кеш енд Кері Україна⠀
🔹 «Еволюція валютної лібералізації в Україні. Чи готов український споживач до змін?» від Crédit Agricole⠀
🔹 «Роботи: не конкуренти, а конкурентна перевага» від BAT⠀
🔹 «Ключові показники оцінки бізнесу» від ПроКредит Банк⠀
🔹«Маркетинг та реклама під час пандемії. Як знайти підхід до клієнта?» від Unilever⠀
🔹 «Новий продукт з мінімальним бюджетом. Як правильно скласти бюджет?» від MARS⠀
🔹 «Інсайдерський маркетинг: як виглядає день маркетолога в Coca-Cola HBC?» від Cola-Сola HBC⠀
🔹 «Marketing at Philip Morris – consumer at the core of everything we do» від Philip Morris⠀
Захід проходив у онлайн-режимі 22-27 березня 2021 року, що дозволило близько 1000 студентам з усіх куточків країни приєднатися. Сертифікат можна було отримати за умови успішного проходження фінального тестування (більше 70% правильних відповідей). Питання будувалися виключно на основі вебінарів. Учасники мали лише одну спробу з тестування, що дуже гарно дисциплінувало їх при проходженні UGEN Challenge Marketing&Finance.